مرگ رویاها
مرگ رویاها

رویاهای به جامانده


82-5-20

باز باید برگردم به گذشته های دور و رویایی خودم ،گذشته هایی که هر چند به دور از واقعیت بودند اما باز برای من دوست داشتنی. گذشته هایی که من با آنها زندگی می کردم . روزهای خوبی داشتم  تک و تنها با رویا و غمهای خودم زندگی آرامی داشتم .

با ورود به این زندان سرد و بی روح کم کم همه چیز یادم رفت حتی نوشتن چیزهای ساده در حالی که در گذشته تنها همدمم کاغذ و قلم بود ،اما حالا کاغذ و قلم هم با من نیستند چرا که اصلا نمی توانم چیزی بنویسم ،همه چیز حتی کاغذ سفید هم با من بیگانه است ،انگار ما هیچ وقت با هم نبو دیم .دلم برای نوشتن چیزهای قدیمی تنگ شده است ،با خواندن آنها همه چیز برایم بازگو می شود ،خاطرات تلخ و شیرین .دوباره می خوام مثل گذشته ها باشم  مثل اون وقتا فکر کنم و بنویسم .

ای کاش می شد انسان به اولین عشقش می رسید  یا برای همیشه با دنیای عواطف خداحافظی می کرد ،کاش می شد عشق را طور دیگری معنا میکرد ،کاش می شد،..ای کاش عشق شیشه ای بود و قلوه سنگی بر می داشت و با آن تمامی شیشه های دنیا را در هم می کوبید ،کاش عشقی نبود ،کاش می شد زندگی بدون عشق را هم تجربه می کرد ،کاش می شد از دیوار آرزوها بالا رفت و به هر چه خواهی رسید ،یا ای کاش هیچ دیواری وجود نداشت  و ای کاش می شد به جواب تمام کاشهای زندگی رسید ......

ولی افسوس که در اینجا هیچ جوابی برای هیچ سوالی نیست .....

به یاد ......



نظرات شما عزیزان:

عاشق دیوونه
ساعت12:43---25 اسفند 1390
سلام دوست عزیز مطالبت خیلی قشنگن
وب زیبایی داری دوست داشتی به منم سر بزن خواستی بیا تبادل لینک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,

  توسط اسماعیل  |
 

 



خاطرات یک عاشق


 

 

 ای عشق همه بهانه از توست
 عشق پنهان
 خسته
 روزهای بی تو
 این روزهای بی تو
 در حسرت دیدار تو
 در حسرت دیدار تو

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

اسماعیل

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ رویاها و آدرس yadeayam2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلبه ی عاشقان
نسل سوخته
آی آدم ها
جالب
خودمونی
دلشکسته
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

کد آهنگ هاي داريوش