مرگ رویاها
مرگ رویاها

رویاهای به جامانده


81-9-29

به نام آنکه عشق آفرید و مهر و محبت را و در جوار آن وفای به عهد.

سلام ای تنها بهانه برای نفس کشیدن

هنوز هم پر میکشه دل واسه به تو رسیدن

خب عزیزم از چه بنویسم ،از چه کس و به خاطر چی ؟این سومین نامه بدون جوابیه که واست مینویسم.چرا وارد زندگی من شدی،منی که تو زندگیت هیچ جایی ندارم ؟هنوز نتونستم واسه این سوال جوابی پیدا کنم.همیشه دلم می خواست با تو باشم در واقع این تنها آرزویم بود که بتوانم دوستت داشته باشم ،اما میترسم که هیچ وقت به آرزویم نرسم،ولی بدون که هرگز نا امید هم نمیشم ،بلاخره روزی خواهد رسید که تو هم دوستم داشته باشی ،روزی خواهد رسید که عاشقم بشی،و روزی خواهد رسید که.....

بعضی وقتها با خودم خلوت می کنم و می گم ای کاش هیچ وقت تو را نمی دیدم ،ای کاش می تونستم دوستت نداشته باشم وای کاش ...اما بعد میگم نه ،چرا که من دختری را دیدم که زیبا بود ،چرا که زیبایی را دیدم که می توان دوستش داشت .اما افسوس ،افسوس که عشقم را باور نداری .با این حال ای دختر رویاهای سبز من هنوز دوستت دارم و خواهم داشت تا لحظه مرگ ،چه بخوای چه نخوای دیگه من عاشقت شدم و یک عاشق هم هیچ وقت نا امید نخواهد شد . عزیزم یا روزی خواهد رسید که با تو باشم  یا در عشق تو و آرزوی رسیدن به چشمهای نازت از دنیا خواهم رفت.

عزیزم حالا کجایی و چکار می کنی نمی دونم ولی بدون کسی هم هست که تو را دوست دارد و عاشقانه تو را می پرستد،حالا چرا نمی تونم با تو باشم فقط خدا می دونه ...خب عزیزم خطهای کاغذ بی زبان همین طوری دارن سیاه میشن بدون اینکه حتی یکبار نگاشون کنی .اگه بخوام برات بگم شاید بشه صد تا کتاب که هر صفحش قصه چتد تا درد و چند تا عذاب .....

در آرزوی روزی هستم که جواب یکی از نامه هامو بگیرم......

در آرزوی روزی هستم که بگویی دوستت دارم .....

در آرزوی روزی هستم که یک بار برام بخندی ......

در آرزوی روزی هستم که تا همیشه با تو و در کنارت باشم .....

و در آرزوی روزی که......

"چه آرزوهای محالی"                                         کسی که همیشه و در همه حال خواهان توست...

برسد به دست دختر رویاهای سبز من..



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت21:46---21 بهمن 1390
سلام.وبلاگ باحالیه طراحیشم خوشگله خیلی زحمت کشیدی
دعوت میکنم به وبلاگ نوپای منم سربزنید تازه را افتاده به زیبایی وبلاگ شما نیست.ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,

  توسط اسماعیل  |
 

 



خاطرات یک عاشق


 

 

 ای عشق همه بهانه از توست
 عشق پنهان
 خسته
 روزهای بی تو
 این روزهای بی تو
 در حسرت دیدار تو
 در حسرت دیدار تو

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

اسماعیل

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ رویاها و آدرس yadeayam2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلبه ی عاشقان
نسل سوخته
آی آدم ها
جالب
خودمونی
دلشکسته
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

کد آهنگ هاي داريوش