مرگ رویاها
مرگ رویاها

رویاهای به جامانده


81-01-13

روز طبیعت ، روز زیبایی، روز خوشحالی ،روز عشق ،روز زندگی ،روز جدایی ، روز وصال ،روز انتظار

روز خاطره انگیز ، روز پر از هیجان ،پر از خوشحالی و .....

یادم می آید پارسال همین وقت با خاطره ای تلخ روز را به شب رساندم ،خیلی زود گذشت، انگار

که دیروز بود ،خیلی عجیبه روزگار به طرز وحشتناکی انسانها را از بین می برد .راستی چرا روزهای

خوب خیلی زود و روزهای بد خیلی دیر گذرند ؟ آیا برای این سوال جوابی هست ؟ شاید هم نه شاید

هم با تحمل کردن بتوانیم جوابی برای همه سوالهایمان پیدا کنیم ...

روزی که من از اول سال لحظه شماری اونو می کردم تا برسه ،روزی که برای من پر از خطره و هیجان

می تونست باشه ،روزی که....نصیبم نشد. هرگز همچین روزی را به خاطر نخواهم آورد مگر با خواندن

ای مطالب والان در حالی که می نویسم به روزی فکر خواهم که از این زندان سرد و بی روح رهایی

پیدا کنم واین روز را در جایی که دوست دارم به پایان برسانم چه آرزویی....!

الان نمی دونم خانوادم کجا هستند و چکار می کنند و یا دوستانم که پارسال باهم بودیم و یا کسی

که دوستش دارم و...کاش میشد در لحظه های خوب سنگی برداشت و تمامی ساعاتهای دنیا را در

هم کوبید و کاری کرد تا در روزهایی که هیچ مفهومی ندارند ساعاتهای دنیا را هر چه سریعتر به جلو

راند مثل حالا ...

روزی که دلم می خواست بهترین روز زندگیم را تجربه کنم 

ساعت 10:30صبح و در بیرون به شدیدترین شکل ممکن باران می بارد.

به یاد....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,

  توسط اسماعیل  |
 

 



خاطرات یک عاشق


 

 

 ای عشق همه بهانه از توست
 عشق پنهان
 خسته
 روزهای بی تو
 این روزهای بی تو
 در حسرت دیدار تو
 در حسرت دیدار تو

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

اسماعیل

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ رویاها و آدرس yadeayam2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلبه ی عاشقان
نسل سوخته
آی آدم ها
جالب
خودمونی
دلشکسته
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

کد آهنگ هاي داريوش